miercuri, 17 decembrie 2014

Şcolar repetent



Cand am facut eu scoala de soferi instructorii erau mai putini. Unii dintre ei erau de meserie. Asa faceu de ani, de zeci de ani. Imparteau covrigi.
Ma consider un norocos. Am avut un instructo bun. Foarte bun zic eu.
Pe vremea aia se facea poligon. Pentru poligon avea cativa adjuncti.
Ideea simpla e alta: pana nu stapaneai poligonul, implicit parcarile si datul cu spatele NU iesea pe strada cu tine. S-ar fi facut el de maro. O sedinta intreaga am facut doar mers cu spatele. Am dat cu spatele pana m-am plictisit. Dar mi-a prins bine.

Uite ca nu toti sunt ca el. Contraexemplu mai jos. Asa, dimineata, pe racoare.





Bre ghiolbanilor, "Sotul Patroanei" scris pe cartea de vizita nu va face oameni.
Stati naibii la carciuma la pacanele, ca faceti un bine societatii !
Sper ca se dusese la bancomat sa scoata bani pentru o amenda de circulatie :-) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu