miercuri, 12 februarie 2014

112 si GPS-ul = FAIL !

112 si GPS-ul = FAIL !

Am plecat de la asta http://www.trafictube.ro/incendii-vegetatie/  si de la niste intamplari nefaste din ultima vreme. Ar trebui ca sistemul 112 sa localizeze apelantul. Ar trebui ca raspunsul sa se faca pe centre zonale.
Asta e teoria. Practica e ucigatoare. Nepasarea e ucigatoare.
Imi pare rau ca nu am dat pe speaker sa se audă opeatoarea cu fixaţiile ei. Eu GPS aveam, coordonate puteam sa dau. Mergeam mecanic, fără să număr localităţile.
Am scos materialul de la arhiva si am pus pentru partea audio. În momentul resepctiv nu eram cel mai bun interlocutor. M-a enervat la culme că nu o interesau coordonatele. Ce sa facă cu ele ?
Păi simplu: le bagi in "aplicatie" şi vezi tot. Validezi, dai SMS spre GPS-ul masinilor de interventie (prin fleet management sau pe TETRA) şi ai plecat.
Nici cu DN-ul, si kilometrul nu e bine ? Atunci sa mai sun eu daca vad ceva ?



Mai sun si inregistrez tot. Eventual vorbesc o limba straină. Sa vedem cât de capabili sunt cetăţenii.
Mă gândesc cu groază la e-call si la inutilitatea acestuia. De ce ? Pentru că nu dă adresă poştală, dă coorodnate GPS şi detalii GSM.

Exercitiu: primiti prin SMS o ora si urmatoarele date:  (226-01) LAC 11107 BTS 20813 Signal 28.
Ce se poate afla de aici ?  Am sters din mesaj pozitionarea GPS. O voi oferi ulterior.






Un comentariu: