Institutia sus aminita a achizitionat un numar de 24 de abonamente business pentru servicii de medicina muncii, destinate salariatilor instituiei. Deci nu prea e small company.
In comunicatul de presa citim "CIAS a notificat despre producerea accidentului ICAO, EASA, Statul de fabricație al aeronavei (Marea Britanie) și Statul de fabricație al motoarelor aeronavei (Statele Unite ale Americii)." . Din alte surse, avionul a fost produs in Romania . S-a mai discutat despre asta.
Avem insa si o infomatie utila si interesanta: "Sistemul ELT, tip ARTEX C406-2, a fost montat pe aeronava YR-BNP în aprilie 2007. Montarea sistemului s-a făcut conform buletinului emis de B-N GROUP LTD, NB-M-1705/19 APR 2007".
Dam fuga pe pagina producatorului, ARETX si bagam un ochi in specificatiile tehnice ale balizei.
Primul lucru care sare in ochi e bateria, cu durata de viata de 5 ani Lithium (LiMnO2, catod solid 12V 10 Ah). O fi fost schimbata ?
Da, are 2 conectoare pentru antene, unul de tip BNC iar celalat TPS. Nu insemana ca ai 2 antene fizice.
Sa vedem ce recomanda producatorul la capitolul antene.
Caracteristicile antenelor sunt cuprinse in Tabelul 4.
Ce mai scrie prin manual ? "One advantage of the 406.025 MHz trans mitter is that it will produce a much more accurate position, typically 1 to 2 Km as com pared to 15 to 20 Km for 121.5/243.0 MHz " Ceea ce era cunoscut. Daca e conectat la GPS-ul aeronavei prin Interfata Artex ELT/NAV (P/N 453-
6500) precizia localizarii e mult imbunatatita.
Revenim la comunicatul de presa "Una dintre concluziile testului a fost că transmițătorul emite semnale pe cele trei frecvențe. De asemenea, cercetarea lipsei antenei de 406.025 MHz este în desfășurare."
Care anetena ? O fi fost vreuna mesterita de Dorel ? Sau achizitionata de Costel pe principiul ieftin si bun ?
Care anetena ? O fi fost vreuna mesterita de Dorel ? Sau achizitionata de Costel pe principiul ieftin si bun ?
CIAS a platit in 17.08.2012 suma de 65000 lei (14468 EUR) pentru un Manual de identitate vizuala . Ce inseamna manualul ?
"Manualul de identitate vizuala este editat sub forma unei brosuri, cu scopul de a documenta toate elementele de brand ale unei organizatii, astfel incat sa se asigure coerenta comunicarii interne si externe in cadrul unei organizatii. | |
Acest manual prezinta elementele vizuale si recomandarile de utilizare ale acestora, avand urmatoarea structura orientativa: 1. Marca: 1.1. Rolul si importanta marcii 1.2. Retorica de brand (personalitatea si atributele marcii) 1.3. Logo si slogan 1.4. Modalitati de utilizare permise si interzise 1.5. Reguli de pozitionare a brandului (spatiere) 1.6. Specificatii de culori (CMYK, RGB, coduri PANTONE, alb-negru si grayscale) 1.7. Specificatii de background (reguli de utilizare a marcii, in functie de culoarea fundalului pe care se aplica marca) 1.8. Fonturi utilizate 2. Declinarea marcii, in functie de aplicabilitate: 2.1. Carti de vizita 2.2. Coli cu antet 2.3. Plicuri personalizate (plicuri de corespondenta, plicuri pentru CD-uri) 2.4. Etichete pentru CD-uri/DVD-uri 2.5. Mape de prezentare 2.6. Template-uri pentru diferite documente: fax, Word, Excel, PowerPoint 2.7. Legitimatii (badge-uri) 2.8. Facturi personalizate 2.9. Signalistica de interior (ex. roll-up bannere) 2.10. Autocolante pentru masini 2.11. Materiale promotionale (ex. sepci, tricouri, pixuri, brichete, agende, pungi de cadou etc.) 2.12. Semnatura e-mail 2.13. Wallpaper-uri declinate pe rezolutiile uzuale (4:3 800x600, 1024x768, 1152x864, 1280x960, 1600x1200 sau 16:9 1024x600, 1280x800, 1366x768, 1440x900, 1680x1050)" |
Tot in 08.08.2012 CIAS a platit 12000 RON (2623EUR) pentru un Pachet de 6 licente Adobe Acrobat Professional 10 Windows English. Deci institutia avea cel putin pe hartie licentele.
Bonus, din 06.11.2013 si kit de semnatura electronica de la Certsign S.A.
Sa mai asteptam si alte comunicate pline de profesionalism ?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu